Klipp klipp..

Igår drog vi ner till stan och fixade en del grejer. Både jag och M klippte av oss håret. Hehe! Lite inpulsivt, men det behövdes verkligen! Jag har fått kortare och uppklippt, lite rockigt som jag gärna vill  ha det. Och håll i er nu!! M har klippt kort, väldigt kort. Han har typ 5-7 cm långt dom längst. Så han har alltså inte långt hår lägre. Men det blev faktiskt snygg, bara lite ovant. Jag har ju aldrig sett honom i kort hår sedan vi blev tillsammans för snart 4 år sedan. =)

Jag kan visa bilder på oss senare. Nu måste jag byta bajsblöja..

Kommentarer
Postat av: Mia

åh jag vill gärna se bilder :)

2009-12-08 @ 22:34:35
URL: http://miakurtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0