Imorgon blir det jobb och sen julstök..

M jobbar ikväll till 21.00. Jag hoppas på att barnen somnar i god tid idag. Har haft ont i huvudet hela dagen och nu börjar jag bli trött! Känner att jag egentligen behöver mer sömn än vad jag får. För varje dag som går blir jag bara tröttare och tröttare. Kan det vara för att det är vinter och mörkt ute konstant?!

Imorgon ska jag jobba, förmodligen sista gången nu innan vi åker, så man får ju stå ut med det. Sen blir det en massa julpyssel här hemma. Vi ska baka lussebullar och klä julgranen. =) Mysigt!


Kommentarer
Postat av: magdalena

tja gumman, jag satte fram min gran igår och pyntade den. blev kanonfint. hoppas barnen gillar eran julgran =) har smsat dig, du kan ju höra av dig när du känner för det. =)



puss

2009-12-16 @ 14:54:55
URL: http://maaagda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0