God morgon!

M väckte oss idag. Han börjar nu vid tio och ville ha sällskap innan. Han är ju inte hemma förren vid elva ikväll. Han jobbar till åtta och sen ska han hem till sin bror och kolla fotboll. Jag och barnen ska träffa Frida och Tuva idag, annars har vi absolut ingenting för oss. Min mamma och syster kommer lite senare under dagen också. Dom ska till Victorias nya skola tidigt imorgon, och ville slippa ta en av dom tidiga bussarna från Rottne. Dom ska ju flytta in i stan nu. Dom ska bo här på Hovshaga, så vi kommer bara bo ca tio minuter från varandra.  =)

Jag börjar känna av all julstress nu. Vi kommer handla en del julklappar iallafall, men det är bara kul tycker jag! Älskar att handla julklappar till folk, speciellt till barnen. Det är ju skit kul nu med julen när man har barn. Innan hatade jag julen, men det har vänt helt och hållet. =)

15 dagar kvar till Julafton
19 dagar kvar till Australien


Bilder kommer senare idag på våra nya frisyrer. Ska bara ta en bra bild på mig själv..=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0