Bio besök för första gången på 2 år..

Ja, det har ju inte blivit mycket till bloggande nu dom senaste dagarna. Det händer så mycket nu innan jul och innan resan. Så otroligt mycket som ska fixas och trixas med och jag irriterar mig på att hur mycket man än tänker på att man ska göra det i god tid sparas det alltid i sista sekunden. 

Igår var vi hos Ms föräldrar som vanligt och åt middag. Sen undrade Isabelle och hennes kompis om dom skulle passa barnen så kunde vi få en kväll för oss självaoch gå på bio. M hade ju fått en biocheck från sitt ena jobb. Och visst får man passa på, så vi gick och såg 2012. Jag tyckte den var jätte bra, jag älskar katastroffilmer och den här var ju verkligen katastroffilmen nummer ett! =) Det var första gången på över två år som vi gick på bio tillsammans. Senaste filmen var På smällen och jag var gravid med Tindra. =) 

Sen idag har vi yrat omkring inne på ÖB. Köpte oss ett knivställ med fem knivar, en lykta med ljus, inslagspapper en vattenkanna och annat nyttigt. Haha! =)

Magda kom förbi en stund också för att säga hej då. Vi kommer sakna dig här!




Kommentarer
Postat av: magdalena

... och jag konmer sakna er!

2009-12-22 @ 16:28:18
URL: http://maaagda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0