Stressiga dagar..

Dom senaste dagarna har varit lite stressiga. Mycket som behövs fixas och donas med nu innan jul och innan vi åker också såklart! =) Har varit och handlat en massor. Köpte tre tre tavlor inne på ÖB som hänger ovanför vårt köksbord nu, och det blev så fint! 

Igår gick jag ut i källaren och hämtade upp vår plastgran. Tycker det finns inget mer enkelt som en plastgran, sen är det mycket snyggare också. =) Hehe! Så vi pyntade den igår, och båda barnen hjälpte till. Tindra tyckte det var hur kul som helst! 

Imorgon ska jag och barnen hem till min mamma. M ska ha fest här hemma med grabbarna, och vi blir bortskickade. Sen på söndag ska vi förmodligen ner till min farmor och fira en tidig jul med mina släktingar från pappas sida. Vi får hoppas att vädret tilllåter det bara!



Våra nya tavlor i köket..


Kommentarer
Postat av: Camilla

Snygga tavlor, *tummen upp . :D

2009-12-18 @ 23:22:37
URL: http://caamillaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0