A Perfect Day...

4 Mars...

Idag är en sån dag där jag bara ägnar mig  åt mig själv. Det är min slappdag idag. Och jag ska bara unna mig en massa gott hela dagen. Matthias har börjat spela in i studion nu, så han kommer vara borta nästan hela dagen och han kommer antagligen vara de resten av veckan med. Så jag har all tid i världen åt mig själv. =)


image14
Vaknade tidigt idag, utsövd och mådde prima. Åt en skål flingor och en kanelbulle till frukost. Pussade Matthias hejdå och satte mig en stund framför datorn, samtidigt som jag tappade upp ett varmt bubbelbad till mig. Tog ett långt bad och har nu sakta men säkert gjort mig iordning. Ställde mig till och med och diskade och plockade undan här i lägenheten. Så nu är här fint igen. Nu behöver jag inte tänka på de. Funderar på att gå ut och gå en runda, men är så tråkigt att gå själv. Har svårt att gå nu också, ont i bäckenbenet. Vajjar fram och tillbaka som en gunga när jag går. Ska laga en lätt lunch nu tänkte jag. Sen ska jag slå mig ner framför tvn eller kanske läsa en bok. Lägga en ansiktsmask och ta ett fotbad tänkte jag göra senare ikväll. =) Samtidigt som man kollar på Gossip Girl kanske? Får se..

Ska ringa baby nu och fråga ifall han kommer hem om för lunch..




image13
Soluppgången från vårt fönster..



//Lill.S.

Kommentarer
Postat av: Harri

Hälsa Matthias att jag ser frammemot att få höra det kommande demot! Skönt att bara ta det lungt en dag. "Man måste ta det lungt ibland. Annars sjunker man" - Timbutu

2008-03-04 @ 21:39:32
Postat av: Harri - pappa och blivande morfar

En stor kram till min älskade dotter vill jag skicka!

2008-03-04 @ 21:42:17
Postat av: Jessica Schön

Fin bild! :)

2008-03-05 @ 11:25:29
URL: http://salongjessica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0