Helt slut...

Har precis varit iväg och matat katterna precis. Tog cyklen bort dit och ditresan gick jätte bra till och med solen tittade fram. men hemvägen var annat än rolig. Helt plötsligt började det blåsa jätte mycket, och jag hade självklart motvind hela vägen hem. Inte nog med det, hemvägen från Matthias föräldrar består endast av uppförsbackar. =( Jag är helt slut nu. Jag har ju verkligen ingen motion alls. Föresten på tal om motion, jag fick en liten chock när jag ställde mig på vågen idag. Jag har gått ner alla kilon sen graviditeten plus ett kilo till. Nästan pinsamt, knäppt kanske ni tycker. Men min vikt är inget jag är stolt över. Jag skulle lätt kunna tänka mig väga 10 kilo till. Men så är läget, och så har det varit i hela mitt liv. Hur mycket jag än äter så går jag helt enkelt inte upp. Nog om det nu.

Ska ta och bada med lill snuttan nu tänkte jag.



//S.

Kommentarer
Postat av: Lina

halkar in Åh vilken fin blogg, och va söt hon är - er lilla sessa! :D



Här kommer jag absolut kika in igen! /Lina

2008-06-30 @ 21:54:09
URL: http://ninninusens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0