Trevlig lördag...

Idag har det varit åksväder nästan hela dagen. Sen fick vi gäster och dom gick inte hem förrens för en stund sedan. Så har inte kunnat blogga något idag typ. Inte förrens nu. Vi åt en god middag, shepards pie och kladdkaka med grädde till efterrätt. Nu ska jag och M kolla på enturage hela kvällen. =)

Föresten så fick jag sova hela natten förra natten. För M tog Tindra, men hon vaknade bara två gånger så det var inte så farligt. Dom senaste dagarna har hon ju vaknat typ fem gånger. Så M hade tur där. Men han har lovat att han ska ta henne inatt också. Så jag kan sova ut riktigt. Så det ska bli skönt!

Ska gå och hålla M sällskap nu =) Det blir mer bloggande imorgon, jag lovar!


//S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0