Godis och Groupies...

20 februari

Vaknade för en stund sen. Min bror följde med mig hem igår. Så vi hade en ganska trevlig kväll igår han, jag och Matthias. Vi köpte hem en massa gottis. Sura bilar så klart! och massa chips och läsk.. :oP Så jag mådde bra resten av kvällen. Kommer ihåg i början av min graviditet, jag kunde inte äta nått godis alls. Inte äns lakrits. jag tappade allt mitt sug på godis och sötsaker. Åt säkert inget på mer än tre månader. Sen kom sugen tillbaka mer och mer.. Och nu är de precis som förr.. Lite jobbigt! Men jag äter inte godis varje dag som jag gjorde innan. Nu äter jag mer frukt och grönsaker istället. Tycker att det är minst lika gott. =)

Sen igår så spelade vi lite Xbox, men de gick inge bra för mig enligt dom andra. Jag tyckte jag va ganska duktig för att aldrig har spelat de spelet förr.. *stolt* Sen va Matthias tvungen att kolla på fotboll på tvn. Liverpool spelade ju. så han okkuperade tvn i stora rummet. Och jag låste in mig i vårt sovrum och kollade på Gossip Girl. ( Fast jag missade halv avsnittet, hade fått för mig att de inte började förrens vid nio, så dum jag är! ) Sen efter kollade jag på "I huvudet på Gynning". De va ett ganska roligt och intressant ämne hon tog upp. Nämligen Groupies och deras livstid. Hon träffade bl.a väldens mest kända Groupie, som hade legat me alla dom stora rockstjärnorna på 70 och 80-talet. Bla Jimmy Page, Mick Jagger, Van Morrison mfl mfl.. Jag vet inte riktigt om man ska tycka synd om dom eller om man ska se upp till dom. Dom verkade mer som vilsna själar som söker kärlek och bekräftelse. Och jag tror genom att vara med en rockstjärna höjer säkert deras självförtroende ganska bra. Men vad gör de i längden?! De är ju inte så att dom får ett underbart förhållande med just den rockstjärnan dom har varit med. Dom blir ju bara en groupie, en av alla dom andra groupisarna, en i högen. Men visst om dom blir lyckliga av de så är de ju upp till dom! Tycker för övrigt att Carolina Gynning är hur rolig som helst. Trodde man skulle få se en uppblåst och tråkig blondin i tvrutan, men hon är ju helt underbar!

Nog om de.. =) Efter den tråkiga fotbollen så kollade vi på nån rolig film. Who´s your caddy?! helt okej faktiskt..

Ska in till stan nu vid två och träffa resten av familjen. Rasmus fyller ju år på lördag så ska väl handla presenter och så. Ska ta och äta lite frukost nu. Börjar bli lite hungrig! :o)


//Lill.S.


Kommentarer
Postat av: Nicole

Om du vill ha mitt lörsenord till bloggen får du fråga! för jag har några läsare som jag inte vill att dom ska läsa min blogg xP

2008-02-20 @ 12:40:02
URL: http://niicol3e.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0