Brr...

26 Februari...

Sitter här och är lite frusen och hungrig som en varg. Jag och Matthias gick ner till stan innan, för vi skulle köpa sån sladd från datorn till tvn, som gör att vi kan kolla på våra filmer på datorn.. Men vi fick visst fel sladd. Och varken jag eller Matthias är så tekniska av oss. så vi kan ju inte sånt. Och de va riktigt busväder ute idag, blåsigt, kallt och bara en massa regn. Sen när vi skulle ta bussen hem så kom de aldrig nån buss, så vi fick stå ute i de här tråkiga vädret i en halvtimme. Och jag kan ju inte knäppa min jacka längre. De va kallt! Vi köpte med oss lite gottis till ikväll iaf. Så vi gick inte ner helt i onödan..  :o)

Har haft sjukt många sammandragningar idag. Har minst en sammandragning i halvtimmen. Är de normalt? Usch, jag vet ju inte. Dom gör inte ont iaf. 

Shit nu är klockan åtta, och nu börjar Gossip Girl. Får jag absolut inte missa! =) 


image10
Vår lille Mastodon, helt utslagen... =)


//Lill.S. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0