"Heeeeeeeeeeeeeeeeeej!"

Det känns som det krävs ett extra långt "Hej" från mig på grund av min frånvaro här på bloggen. Precis som när man träffar en nära vän som man inte träffat på flera veckor. Typ så känns det nu också! Vi kan väl säga att jag har tagit sommarlov från bloggen också, Men de senaste dagarna har jag verkligen saknat att blogga. Vill dela med mig av vad som händer i mitt liv och det är ju den främsta anledningen till varför jag började blogga. Dels så att folk som jag känner men bor långt borta ska kunna följa mig och sedan också för min egen skull. Det är så kul att ha allt "dokumenterat" och kolla tillbaks på vad som har hänt och vad man har gjort under årets lopp. Jag har trots allt bloggat till och från i snart 5 år. Shit! Fem år?! De är en femtedel av mitt liv. Helt sjukt!
 
Nu har skolan börjat igen och man slängs in i pluggandet och vardagen så som det har sett ut sen jag bestämde mig för att börja studera på universitetet. Ett tufft men viktigt beslut i mitt liv. Under sommaren har det hänt en del saker, som jag känner att jag inte vill ta upp här än. De närmaste vet och det räcker gott och väl för mig. Och då jag inte vet hur situationen kommer att se ut framöver, så väljer jag att ha det så. Hoppas ni förstår..Men nu är jag tillbaka som vanligt igen. Och ni kommer fortsätta att följa ca 5% av mitt liv. Spännande va?! Haha! Och självklart blir det det bästa 5% av mitt liv som jag kommer att blogga om. För visst är det så? Alla bloggare/bloggerskor tar upp allt det bra i livet, man vill inte visa sig sårbar för då är man rädd att andra ska bilda uppfattningen av att man är svag. Men jag anser dock att det är precis tvärtom. Man är stark om man vågar visa sig sårbar! En tjej som vågar visa detta inom bloggvärlden, och som är bland dem i toppen, är Tyra Sjöstedt. Hon är en av mina favorit bloggerskor, verkligen!
 
Oj, det här inlägget flöt verkligen ut i andra saker nu. Hehe! Det enda jag egentligen ville göra var att säga hej och att jag är tillbaks! Det märks att man inte bloggat på ett tag nu, har för mycket att skriva om. Men jag avslutar nu!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0