Frisyrhjälp!

Nu är det inte långt kvar till sommarlov! På onsdag har jag en redovisning och på måndag har jag sista skoldagen. Sen slutar jag mitt andra år på utbildningen, vilket har gått sjukt fort! Så nu har man bara 1,5 år kvar. Sen börjar allvaret! =)

Vi har haft en helt underbar dag idag, vi har varit ute och lekt med barnen. Jag var nere i stan innan också och tittade runt lite i lite olika affärer. Hittade en massa snyggt, men kom inte hem med något för ovanlighetens skull. Och det är inte det att jag inte har pengar, utan jag ska klippa mig och färga håret och allt inom de närmsta dagarna. Frågan är bara hur?! Jag vill inte klippa det för kort iallafall.. Kanske en lång page? Ombrefärgat? Dip Dye i någon cool färg? Eller kanske färga hela håret i en crazy färg? Hjälp? Hm, ska fundera på det ett tag till..


Ombre?



Lång page?



Dip Dye? Crazy colour?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0