Hallå bloggen!

Här har det varit fullt upp som vanligt. Det har varit slutspurten i skolan med redovisningar och arbeten som skulle in. Sedan i fredags firade vi att "sommarlovet" hade börjat, iallafall för de flesta (utom mig såklart). I lördags hade vi lite fest här hemma. Vi grillade och hejjade på Loreen som vann! Fan vad bra hon var! Får rysningar varje gång hon sjunger den live!

Men sedan blev det inte lika roligt, Mille fick öroniflammation på natten mellan fredagen och lördagen, jag och M fick 2 timmars sömn sammanlagt. På kvällen till lördagen känner jag hur jag får mer och mer ont i halsen. Kände mig jätte lustig också, typ yr och jätte varm. Tog tempen innan jag skulle gå och lägga mig och jag hade fått feber. Vaknade och kunde knappt prata! In på toan och kikar ner i halsen. Ena halsmandeln svullen och vita prickar.. Ååh! För exakt ett år sedan fick jag också halsfluss, är det inte konstigt?! Nåja, så jag har legat hemma nu i tre dagar och mått bajs, rent ut sagt! (Ursäkta uttrycket!) Idag var första dagen som jag har tagit ett steg utanför dörren. När jag väl gör de, ser jag hur grannen som bor mittemot oss har dörren på glänt och innefrån hör jag världens vrål. Det är grannen som spyr. Shiit!! Det var nog akut för honom! Hoppas att vi inte får skiten nu! Mamma ringde och berättade att hon också hade åkt på något liknande. Bläää! Tycker vi har fått nog av sjukdomar för minst tre månader frammåt!



Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0