God kväll!

Inatt fick jag inte mycket sömn alltså! Jag låg och hade sån rethosta och det var helt omöjligt att sluta. Har typ träningsvärk i magen och jätte ont i halsen nu för att jag har hostat så mycket. Så idag efter jobbet gick jag till apoteket och köpte hostmedicin mot rethosta. Så jag hoppas jag får mer sömn inatt. Ska upp och jobba till tolv sen skola direkt efter för en musiklektion.

Nu håller jag på med maten, vi ska äta egengjord kinamat idag. Tindra fick bestämma vad vi skulle äta. Jag har i en massa olika grönsaker. Böngroddar, paprika, minimajs, bambuskott, champinjoner, lök, vattenkastanjer och kött såklart. Till detta ska vi ha en speciell kryddblanding från Santa maria med smaksättningen ostron och vitlök och kokosmjöl.. Kommer nog bli smaskens.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0