Glee & Ben & Jerry...

Idag har jag läst en del i alla böcker som jag ska ha med i hemtentan jag håller på att plugga till. Det går ganska bra faktiskt, jag har inte skrivit jätte mycket än, men sen vet jag att jag jobbar bäst med press. Alltid ute i sista sekund typ! =)

Mille mår bättre idag, han har sprungit runt och lekt, grinat och försökt att äta allt som finns i kylskåpet utan att lyckats. Stackaren, han har verkligen jätte ont i munnen. Han har fått i sig lite idag iallafall till skillnad från Tindra. Hon har inte ätit något fast på en vecka nu. Usch! vi är lite oroliga för henne, men läkarna har sagt att så länge hon dricker får hon näring i sig och det gör hon ju. Men endå, det syns att hon har tappat i vikt, hennes skulderblad och ryggrad sticker ut i ryggen på henne. =(

Tittade precis på Glee, en av de bästa serierna som går måste jag säga! De är typ den och No ordinary family som jag och M följer. Nu ska jag läsa vidare i böckerna om lärande och omsorg. Men först ska jag avnjuta lite Ben & Jerrys Baked Alaska. Yummie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0