Ute i skogen..

Helgen har varit lugn. Jag och M somnade vid nio varje dag. Haha! Så mycket blev det av fredagsmys! Vi som hade bunkat upp med både godis och chips och en massa nya filmer att titta på. Men men! Är man utsliten föräldrer så är man. =)

Igår var jag iallafall i skogen med barnen och gick tillsammans med min mamma. Vi bor ju bara tre minuter från varandra nu. Känns jätte bra faktiskt! Så vi kan nog räkna med att det blir en del: "Kan jag springa över och låna lite kaffe, vårt är slut?" Igår kväll var vi hemma hos Ms föräldrar och åt kvällsmat som vanligt. =)

Idag ska jag plugga gärnet. Om två dagar ska ett skrivarbete i akademiskt skrivande och retorik vara inlämnat. Det ska bara vara på 700 ord så det är ju inte så stort, men minsta lilla fel så blir man underkänd har jag hört. Om man t.ex. skulle råka ha dubbla mellanrum i texten någonstans är det kört. Tufft!




Som ni ser är det omöjligt att fånga allihopa på bild..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0