Nej, jag är inte alls stressad! *ironi*

Idag är det mycket. Har tvättat sedan klockan elva, och försöker samtidigt fatta något av den jäkla uppgiften vi har fått tills imorgon. Ringde Sofia och fick lite förklarat. Så nu har jag en liten inblick i vad det handlar om iallafall. Kom hem för en stund sedan, hängde me min syrra till tandläkaren för hon visste inte vart det låg. Strax ska jag ner och slänga in de sista maskinerna i torktumlaren och hoppas på att de torkar på 20 min. Chansen är nog inte så stor. Men men..

Sen skulle jag få det städat här hemma också önskade M. Haha! Vi får se hur det blir med det. Barnen ska hämtas klockan fyra och tills dess ska jag ha fyllt i deras dagisschema och åtminstonde påbörjat min uppgift.. Är jag stressad?! Nja, lite smått så där... =/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0