Trött och skrikigt!!

Usch, jag är så trött! Måste laga maten som vi inte har börjat med än. M har bunkrat in sig i vår sovrum och kollar på tv. Allt känns så himmla segt idag!

Frida och Tuva var här innan, barnen fick leka av sig och så. Fast Tindra blev lite gnällig och trött mot slutet. Och det har inte blivit bättre, snarare värre. Hon är skit gnällig just nu och så fort inget går som hon vill blir hon skit sur. Där ser man direkt var hon har fått sin temprament ifrån, och inte är det från mig iaf!

Usch, nä jag måste ta tag i maten nu..

Ikväll avgörs det. =)

Kommentarer
Postat av: Magdalena

men gumman då, bara ring om du behöver avlastning eller om jag ska hjälpa till!

2009-09-02 @ 20:49:16
URL: http://maaagda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0