Mamma till åttlingar?!!

Snart ska M iväg ner till Blekinge. Idag är det 1 år sedan hans morfar dog och dom ska ner till graven. Själv ska jag vara hemma med barnen och mysa. Vi kommer att äta en lätt middag med mackor, fil och någon frukt. Tindra åt trots allt två stora portioner spagetti och köttfärssås innan. Ikväll är det finaldax, och ni som har koll vet att det är So You Think You can Dance som jag snackar om. =) Jag hoppas på en kvinnlig finalist iår och hejjar alltså på Kayla!

Sen får vi ju inte missa dokumentären om åttlingmammam på kanal 5 klockan 20.00. Det ska bli sjukt intressant och se hur hennes vardag ser ut.



kan man va så här stor?!



Kommentarer
Postat av: Karin

tävla på min blogg!

2009-09-02 @ 07:07:21
URL: http://hemochliv.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag såg finalen i söndags faktiskt så jag vet vem som vinner :) o jag blev glas faktiskt.



jaa shit åttlingar är ju helt sjukt! galet värre...

2009-09-02 @ 16:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0