Slapp dag...

Gårkvällen var trevlig, Sebastian och Sofia kom också över och kollade på Melodifestivalen tillsammans med oss. Vi hejade såklart på Heat, men tyvärr så vann dom ju inte. Tur att inte hon Uggla vann iaf, så hemsk låt och jag fattar inte att hon bara var tolv poäng från att vinna! Usch! Vi gick och la oss efter tolv, och Milian ville ha mat vid ett. Sedan sov han genom hela natten och vaknade inte förrens sju imorse och ville ha mat. Så fick sova sex timmar i sträck och det var otroligt skönt! =)

Idag ska vi nog bara ta det lungt, ska posta lite brev och ändra vårt bostadsbidrag nu när vi har två barn här hemma. =) Jag ska strax hoppa in i duschen hade jag tänkt, sen ska vi bada Milian så fort han han har vaknat och fått mat. Jag har varit lite seg mad att ta bilder dom senaste dagarna, men det har ju varit fullt upp här hemma. Men jag ska ta lite bilder idag och lägga upp ikväll. =)

Är skit sugen på att gå ner till stan och shoppa lite kläder åt Tindra nu i veckan. Får se när jag drar ner..  

Kommentarer
Postat av: Mia

Vi höll också på Heat, synd att de inte vann för det var den absolut bästa låten! Skönt att få sova 6 timmar i sträck! =)

2009-03-15 @ 16:20:04
URL: http://theo070723.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0