Städtant...

Pust! Jag håller på och yrar runt som en höna här i lägenheten och städar. Har vikt in all tvätt, diskat, plockat undan, dammsugat, bäddat sängen, rengjort badrummet, vattnat blommorna osv osv. och inte nog med det jag har haft fullt upp med Tindra också. Hon fick smaka på morotspuré innan och hon gillade det. Hon är inte alls kräsen, hon verkar gilla allt man stoppar i henne. Ikväll ska hon få majsgröt. På tal om mat! Jag ska göra mig två varma mackor nu. Det kommer bli en sen middag. M är ite hemma förrens vid halv tio så.


//S.

Kommentarer
Postat av: Nicole

ja sådana leenden får man flera gånger per dag :D

2008-07-17 @ 20:37:51
URL: http://niicol3e.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0