Nästan klar...

Jag är nästan klar med min bloggdesign nu. Jag skulle dock vilja ha photoshop just nu alltså. Man kan ju knappast göra coola saker på Paint. Haha! Men jag är ganska nöjd. Ska även lägga in lite reklam också och se om man kan tjäna lite pengar på bloggen. Har ju fått en del besökare den senaste tiden och det är ju kul!

Vi var borta på Baby & Kids innan och köpte en sån där specialnapp som Tindra ska bita på, för att massera tandköttet och så. Hon har varit väldigt gnällig idag. Tror dels för att hon inte sov så bra inatt så hon har varit övertrött. Vi var även där och kollade på sittvagnar och det finns ganska billiga där. Sen slipper man ju fraktkostnader som man annars hade fått betala om man hade beställt från internet. Så vi kommer nog köpa en vagn där istället. Annars har det varit en lugn dag. Solen tittade fram idag och det är ju skönt. Hoppas det blir fint nu i några dagar. Känns knappt som vi har haft någon sommar i år ju. =(

Ska gå och lägga mig nu, så jag orkar ta Tindra inatt. Godnatt på er!


//S.

Kommentarer
Postat av: Linda

heeej :) nu har jag fixat internet o så så nu kommer jag skriva o läsa dina bloggar mer :) Wiie :) hoppas allt är bra!

2008-07-22 @ 11:16:54
URL: http://unicorn147.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0