Milian 4 år!!

Ja, tänk vad tiden går fort. Kan inte fatta att Mille redan fyller 4 år idag, känns som det var igår han var en liten plutt. Men för mig kommer han alltid att vara en liten plutt. Iallafall så länge han är minst. =) Så idag blev han väckt med "skönsång", tårta och presenter. Av oss fick han en onepiece (se bilden), spidelmannen gubbar, spindelmannen memoryspel och tre pussel och en radiostyrd Rory racerbil. Behöver jag säga att spindelmannen är favoriten?! =)
 
Sen var det iväg till skolan och det blev lite stressigt där. Missade den buss jag egentligen skulle åka med sen glömde jag min plånbok hemma. Åh! Idag stod Musikteori, pianolektion och röstverkstad på schemat. Och imorgon är har jag gitarrlektion i en timme. =) Det blev plötsligt inte lika jobbigt att ta sig till skolan längre..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0