Sommarlov!

Yes, Musikkursen är avslutad och jag har inga inbokade jobbdagar förrän midsommar. Jag har tagit barnen lediga från dagis, dem ska få gå någon dag nästa vecka så att de inte missar avslutningarna och de roliga som brukar hända innan de går på sommardagarna.
 
Förra veckan hade vi vår lilla konsert för Sandsbro skola. Sååå kul! Vi spelade låtar från olika tidsepoker (60-tal, 80-tal, 90-tal osv.) Vi hade till och med vår alldeles egna Spice Girls grupp där jag var Geri. Haha! :) För att fira att kursen var slut anordnade vi en liten grillkväll med kubbspel och förra helgen öppnade jag upp mitt hem för lite fest. Alla kunde inte komma, men det var kul att vi blev ett litet gäng i alla fall. :)
 
Denna vecka har vi haft helt perfekt väder. Jag och barnen har varit nere vid Ryttartorpet varje dag. Ska dit idag med lite senare och idag ska barnen få prova att cykla dit. :) Jag tog med min systemkamera i måndags och tog lite bilder. Det var ett tag sedan. men nu börjar jag lära mig hur man fotograferar manuellt.
 
Bjuder på en oredigerad bild så länge:
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0