En paus...

Måste ta en paus från allt plugg. Sitter just nu och skriver på en hemtenta. Puh! Sitter och pimplar kaffe, äter kakor och pumpar NRJ! Haha! Jag måste ha musik på om jag ska klara av att sitta och plugga i flera timmar, annars går det inte! Har haft ett par hektiska veckor med mycket skola och en massa annat som ska fixas. Känner att jag inte har kunnat koncentrera mig så mycket på skolan som jag kanske borde. Men det beror på att vi håller på att fixa allt med Florida och göra.
 
NU har vi iallafall bokat resan, och håller på att fixa med boende! =)) Vi kommer att åka från Sverige den 27:e December, sen stanna natten över i London och ta flyget därifrån till Orlando. I Orlando ska vi gå på Disney World och Sea World, sen åker vi ner västkusten och firar nyår där, sedan ner till key Largo där vi kommer att spendera 1 vecka för att sedan avsluta vår resa i Miami/Fort Lauderdale. Ska stanna där i 5 dagar.. Sen åker vi hem den 14:e. =) Längtar sjukt mycket och det är nästan svårt att koncentrera sig på annat när man längtar till något så mycket!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0