Tänkte visa lite bilder..

 
Var ute i över en timme och fotograferade med min Canon för en stund sedan. Detta är andra gången jag är ute och fotograferar manuellt. Har inte alls haft tid att lära mig det tyvärr, och har jag haft tid har det varit dåligt väder. Men det är ju skit kul och fotografierna blir sååå mycket bättre om man fotograferar manuellt. Är i första stadiet av att lära mig de olika funktionerna och vad dem gör och hur dem påverkar varandra. Det bästa sättet enligt mig själv är att testa sig fram. =)
 
Här får ni några av bilderna som jag tog idag. Jag har fixat dem lite snabbt i Photoscape men känner att jag behöver ett bättre redigeringsprogram. Något tips? Tyvärr var jag tvungen att förminska dem,vilket gör att kvaliteten blir sämre. Hade för högt ISO tal också tror jag, därför blev bilderna lite korniga.. Nåja..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Pappa

Mycket bra bilder!

2012-12-25 @ 17:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0