Välkommen in i vår garderob...

Förutom att springa runt på stan har vi spenderat större delen av dagen till att vårstäda. Vi har rensat vår stora garderob, vårt sovrum och ja allt i stort sett. Så skönt! Och vi kan gå in i vår garderob utan att behöva tränga sig fram (jag har alla mina kläder längst in, antar det för att jag är minst). Så här ser det ut i vår lilla walk-in-closet..(suddiga bilder dock) 


Välkommen in..



Förvaring för fler väskor samt min hylla fullproppad med skor.. =)



High heels..



Mer skor på en vägghylla... Sen har vi två skohyllor med ännu mer skor på golvet..



Tröjor, blusar, tunikor, skjortor, toppar, linnen och klänningar..



Byxor, jeans och leggins på en byrå där jag har underkläder,
shorts, kjolar, baslinnen och t-shirts, myskläder m.m...



Stickade tröjor, polotröjor och vanliga tröjor...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0