Regndroppar faller ner...

Jag och barnen blev lite rastlösa och efter en massa regn tittade solen fram bland molnen. Vad bra, tänkte jag och började göra iordning både mig och barnen. Tog med min systemkameran också för att ta lite bilder också. Det var ett tag sedan jag fotade med den. Och ja, självklart hinner vi inte mer än ut förrens regndropparna börjar falla igen. Suck!

Vi sprang upp till mamma en sväng, fikade på blåbärspaj. Sedan, när vädret hade lugnat ner sig lite, skulle dem till affären så vi bestämde oss för att följa med. Vi hade tur, för en gång skull. Det kom bara några droppar regn. Just nu håller jag på att tina lite kyckllingklubbor som vi ska äta till middag. =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0