Full kyl, frys och skafferi...

Vår midsommar var lung men bra. Vi var hemma hos Ms föräldrar hela dagen i stort sätt. Plockade blommor till midsommarstången som vi dansade kring. Barnen tyckte det var jätte kul, mindre kul att det regnade under tiden dock. Vi grillade och åt god mat.

Idag har jag jobbat. Kändes inte alls kul att gå upp i morse. Är så himmla förkyld och har ont i halsen. Usch! Men fick bita ihop och det gick. Sen nu under seneftermiddag har vi storhandlat. Nu har vi en fullproppad kyl, frys och skafferi. Vi har handlat mat för sju veckor fram. Ms föräldrar åker ju snart till Grekland och då kommer vi inte ha tillgång till bil, så vi passade på att handla så att vi kan göra små veckohandlingar här på ICA..

Annars är jag sjukt seg, har hållt igång exakt hela dagen även om jag egentligen inte orkar och är super förkyld. Ska ta det luncg resten av kvällen nu och det blir nog en tidig kväll för mig. Det blir en ny dag på jobbet imorgon..

Orkar inte lägga in bilder från systemkameran från midsommar, gör det imorgon istället...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0