Vår lördagkväll...

God kväll på er allihop!

Idag har det varit jobb för min del till två. Sen stressshoppade jag lite, hade en halvtimme på mig. Haha! Köpte mig ett par svarta jeans, en beige mösterstickad tröja och en svart hålstickad tröja. Kan visa bilder sen. =) När jag sedan kom hem fick jag ställa mig direkt i köket vid spisen. Har fixat en liten mini-buffé här hemma. M har bjudit hem ett gäng grabbar som ska kolla fotbollsmatch ikväll.

Jag och barnen flyr kaoset strax. Vi drar oss hem till min mamma som bor två minuter bort. Nära och bra! =)







Har köpt massor av nya snygga silverringar. Kan visa er bättre bilder på allt vid ett senare tillfälle!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0