Usch! De va inte alls roligt att gå upp i ...

img_5521 (MMS)

Usch! De va inte alls roligt att gå upp i morse. Vi var hemma strax efter åtta igår och då var mamma och syskonen hemma hos oss och det blev julklappsutdelning. Sen tog vi en fika, sen skulle jag testa mitt nya danssspel på Kinect. Stod i en timme och höll på, och så jäkla otränad jag är, så jag trodde att jag skulle dö! Det jag inte tänkte på var att jag är förkyld, vilket resulterade i ett tryck i bröstet och huvudvärk. Sen släng på endast fem timmars sömn på de så har ni en liten aning hur jag känner mig idag! Sitter på bussen till universitetet nu, hoppas att det inte drar ut på tiden. Måste vila!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0