Svar på kommentar:

Lollo om Boogieman...:
Hej Sarah! Tyckte du hade en fin blogg, tittar nog tilbaka igen.
Undrar bara, såg att du fick dina barn ganska tätt? Var något av barnen planerat?


Tack ska du ha! =) Japp, det är inte ens ett år mellan mina barn till och med. Tindra är född den 9:e Mars och Milian kom den 4:e Mars ett år efter, men han var faktiskt beräknad till den 9:e. Har en ganska rolig berättelse om det faktiskt som jag kan ta vid ett annat tillfälle. Nog om de.

Varken Tindra eller Milian var planerade, jag åt till och med p-piller när jag blev gravid med Tindra. Men tålde dem typ inte för jag spydde upp dem varje natt, så jag var ju inte skyddad till 100%. Med Milian hann jag aldrig börja med något preventinmedel. Vi "chansade" en gång och det var allt som krävdes! Men jag är lika glad för de, för nu har jag två av de underbaraste barnen i världen! Mitt allt! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0