Powerwalk...

Är det bara jag som känner att dygnets 24 timmar inte räcker till?! Dagarna bara rullar förbi och man hinner inte göra allt som man tänkt. När jag kom hem från jobbet ställde jag mig direkt framför spisen och gjorde Amerikanska pannkakor. Sedan gick jag och M en lång powerwalk.

När jag var i England så köpte ju jag mig ett par ordentliga jogginskor, och då lovade jag mig själv att komma igång med träningen. Och idag var faktiskt andra gången vi är ute på en powerwalk den här veckan. Visst är jag duktig?! =) Vi är ute och går i rasktakt i en timme ganska så exakt. Det känns så skönt att äntligen komma igng med träningen. Inte för att jag behöver gå ner i vikt, men utan för att man mår så himmla mycket bättre.


Mina fina Puma jogginskor som är så otroligt sköna! Dessa fyndade jag i England för endast 18 pund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0