New Years Eve...

Vi har haft två underbara dagar i London. Hade jag fått bestämma hade vi varit här fler dagar. LIte mer och göra här i London än i den lilla byn vi bor på utanför Cambridge. Nyår var helt perfekt! Vi firade med Ms släktingar och på ett traditionellt engelskt vis. Med hattar, smällare, tutor, ballonger, konfettiregn, den engelska nyårssången + dans, snittar, champange, god mat, vin, baileys, nyårsraketer, thailändska papperslyktor (dem fungerade inte), nyårstårta och ännu mer dans. Alla, även de gamla, var uppe på dansgovet och dansade in det nya året. Sedan såg vi nyårsraketerna från London City live på tvn. Helt klart ett nyår som jag kommer att minnas!

Här kommer lite bilder, från min iPhone, bättre bilder får ni vänta med tills jag kommer hem igen.. =)


Tindra vid deras helt underbart fina gran...



Isabelle och Tindra med ballonger



Me and my hat...



The cake...



Skålar in det nya året...


Nu hälsar vi det nya året välkommet och hoppas att det kommer bli bättre än det förra året och att jorden inte går under.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0