Semesterplanering pågår...

Idag var jag på ett seminarie mellan tio och tolv. Sedan åkte jag in till stan och letade efter något fint i födelsedagspresent åt min fina vän Magda. Sen tog jag bussen hem och sen dess har jag inte gjort så mycket. Jag och M har suttit ner och hållt på med ekonomin. Vi håller på att planera världens resa alltså! Vi kommer att ta en långsresa nästa vinter. vi känner båda att vi vill jobba under hela sommaren sen är ju faktiskt sommaren ganska fin här i Sverige. Jag åker ju hellre iväg till ett varmare land när det är kallt och snö här hemma liksom! Landet vi siktar in oss på är USA, florida och Bahamas.

Vi kommer alltså att vara iväg i 3 veckor plus någon dag. Så här ser våra reseplaner ut än så länge, och detta kan som sagt ändra sig. Vi har ju trots allt nästan ett år tills dess: Vi åker först till Orlando där vi går två dagar på Disney World och en dag till Sea World. Sedan har vi en dag extra där. Sedan drar vi till Fort Lauderdale och är där i ca en vecka. Sen kör vi ner till Key Largo och är där i 9 dagar i paradiset. Sedan åker vi till Miami i två dagar och tar därifrån en kryssning till Bahamas. Är borta i fyra dagar och sen kör vi tillbaks till Orlando och tar flyget hem därifrån. ÅÅh! Längtar redan!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0