The end is near..

Nu börjar jag se ljuset av tunneln.. Den här helvetes-veckan är snart över. Det har varit så extreeemt mycket på jobbet. Hade mitt femte jobbdag idag. Och på allt har jag haft en uppsatts att skriva på 11000-15000 tecken. Hur kul har de varit då?! Denna uppgift skulle vara färdig idag kl 08.00. Så jag satt hela dagen, från att jag kom hem till ett på natten och skrev. Och gick inte och la mig förens halv två, somnade kanske vid två. Hade så extremt svårt att somna då jag visste att jag var tvungen att somna snabbt för annars skulle jag inte få många timmars sömn. Upp halv sju, lagom kul alltså! Har varit som en Zombie på jobbet mer eller mindre. Och nu kanske chefen ringer imorgon om jag behöver hoppa in. Sen ska jag jobba lördag också. ÅÅh! Vill att det ska vara lördagkväll alltså!

Så nu kanske ni förstår min situation lite, inte alls kul. Men nu har jag fått ut mig all tjat och frustration. Nästa inlägg ska bli lite roligare, jag lovar! =)

Ungefär så här känner jag mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0