Sex på morgonen...

Idag fick jag sovmorgon, till halv nio. De senaste dagarna har jag varit vaken vid sex på morgonen. Så det var otroligt skönt att få sova lite längre. Sen gick jag upp med barnen och åt frukost (M hade prov i morse sen skulle han på supporterträff, så han var inte hemma). Efter frukosten la vi oss i sängen igen och myste och tittade på barnprogram. =) Så härligt! Kommer inte ihåg sist vi gjorde så..

Annars då? Ja, efter jag hade legat i sängen skulle jag börja plugga. Men då kommer en sån huvudvärk (migrän-aktig) så jag trodde att huvudet skulle sprängas. Mådde skit! Bestämde mig för att fixa lunch och hoppades att jag skulle må bättre när jag fått i mig något. Och mycket riktigt, efter vår sena lunch mådde jag mycket bättre. Nu sitter jag här och råpluggar. Som jag gör något annat om dagarna?! Jag kommer nog inte bli färdig ikväll, vill ha lite lördagsmys med familjen, så vi kör imorgon istället!Jag har till klockan tre på mig, för sedan ska vi upp och fira mamma som fyllde år för någon dag sedan! Grattis igen mamma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0