En dag för att ta igen...

Idag blev de inget jobb. Jag fattar inte varför jag tar på mig mer än vad jag klarar av. Idag stannade jag hemma iallafall. Men idag har jag varit väldigt effektiv och fått sjukt mycket gjort! Jag har sökt sommarjobb, skrivit färdigt en komplettering, gått igenom mitt arbete som jag ska redovisa på torsdag samt opponerat på en annans arbete. Sen har jag börjat på en av uppgifterna som vi ska göra denna vecka. Nu sitter jag och äter Currykyckling med cashewnötter. Sedan ska jag träna lite. Kör ett workout pass på Dance Central. Det är för kallt att ta en powerwalk nu!

Ska hämta barnen vid fyra. Sen ska kvällen tillbringas framför datorn med att läsa boken som jag scannade igår.. Kanske inte värdens roligaste dag men väldigt effektiv..


Ready for some workout and shake some ass... Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0