Drömmer mig bort från all stress...

Uppdaterar läget lite snabbt bara. Är så himmla trött så funderar på att gå och lägga mig om en stund. Jag trodde att denna vecka skulle bli lite lugnare än den förra, men jag hade fel. Idag var det en heldag i skolan, från nio till fyra. Sen var jag tvungen att gå in om biblioteket och scanna en bok, så var inte hemma fören femtiden. Jag har jobb uppbokat tisdag (imorgon), onsdag, torsdag, fredag. Men måste nog avboka torsdagen då vi ska sitta och fixa lite med vårt grupparbete sen efter de blir det redovisning + opponering på vår uppgift som vi gjorde förra veckan.

I helgen ska jag vara ledig! Jag måste få en paus nu från både jobb och plugg. Ja just de, på tal om plugg. Denna vecka ska vi skriva en uppgift på ca 3 sidor samt diskutera ett ämne i ett forum också.. Så ja, det kommer att bli en tuff vecka igen.. Jag och M håller på att titta på om man skulle dra en vecka själva, utan barnen till ett varmare land nu under senvåren..Känner att jag verkligen skulle behöva de.. Dubai har kommit på tal.. =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0