Victoria´s secret...

Vi hade lite tid på oss på flygplatsen nu på hemresan. Eftersom vi hade haft det stressigt på Oxford street och inte hunnit gå i så många affärer ville jag kolla runt lite på terminalen vi var på. Så jag går mot smink och parfym avdelningen i en av taxfree shopparna. Och gissa vad jag hittar där?! En hylla full med Victoria´s secrets parfymer och dyligt! Detta finns ju annars inte att få tag på, förutom i USA! Överlyckliga jag köpte därför med mig två väldigt väldoftande ting.. =)



Pure Seduction Daily Body Wash &
Pure Seduction Fragrance Mist
för ca 166 kr


Kommentarer
Postat av: karin

Hej hur länge håller pure seduction fragrance misten? Efter att man har sprayat den? :-):-)

2013-08-31 @ 17:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0