Två överlyckliga barn...

Jag pluggade fram till ca sex, men några korta pauser för att äta och hämta barnen. Sen dess har vi städat lite här hemma. Hemmet har förfalligt lite här då både jag och M har råpluggat. Men nu ser det okej ut igen! =)

Nog om de, tänkte visa er lite bilder från England som jag inte visat än. Dagen (söndagen) efter festen åkte vi alla in till centrala London. Jag och Isabelle tog tunnelbanan till Oxford street för shopping, medans M och barnen gick till ett litet tivoli i närheten där dem hade karuseller och annat kul. Barnen fick bland annat träffa Musse Pigg och Mimmi. Dem blev hur glada som helst, nästan så att jag önskat att jag med där istället för på Oxford street. =)








=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0