Min morgon...

Ligger i sängen nu och äter lite lösgodis (min frukost). Vaknade vid halv tio och det var såå skönt med sovmorgon och att vakna av sig själv. Det bästa är att man kan ligga och dra sig inte inte behöva gå upp med en gång och fixa frukost till en viss son som måste ha frukost en sekund från det att han vaknar. Jag lovar, det första han säger direkt när han har vaknar är "FRUKOST!! MAMMA!!!". Om man tar för lång tid på sig så går han upp och dukar fram sin egen frukost. Haha! Sötnos! =) 

Jag och M hade det riktigt trevligt igår! Vi åt på Sit & Go, fick dock stressa i oss maten för att hinna med bion. Filmen var faktiskt jätte bra. Hade inga höga förhoppningar då jag hört lite blandade recensioner om den. Men helt klart en film som man ska se på bio!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0