Back in Sweden!

Heeeey! I'm back! Resan hem var sjukt jobbig! När vi skulle åka ut med flygplanet på avfartsbanan tvärbromsade planet plötsligt. Det var tydligen något tekniskt fel med datorerna. Ni kan ju gissa hur rädd M blir, som vanligvist hatar att flyga. Jag trodde ett tag att han skulle resa sig upp och gå av planet. Haha! Sen var barnen väldigt jobbiga hela resan hem, dem sprang omkring som vildar och vägrade lyssna. Var får dem all ork ifrån?! Vi var hemma ganska sent, så det blev pizza till kvällsmat, sen bums i säng!

Vi har iallafall haft det super bra i London! Jag hade inte så många luckor över till bloggning dock. Vi har gjort en del under helgen om man säger så! I lördags var det fest som sagt! Och shiit vilken fest alltså! Det var nog det sjukaste jag har varit med om! Ska visa bilder från ett annat inlägg, så kanske ni förstår. Sen i söndags åkte vi in till centrum. Jag och Isabelle shoppade lite på Oxford street medan dem andra var på ett tivoli i närheten.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0