Tidig morgon...

Steg upp vid sex imorse, som jag har gjort de senaste tre veckorna typ (med unadtag av kanske två dagar bara). Lämnade barnen på dagiset kvart i åtta sen tog jag bussen till universitetet. Hade en bild lektion, rätt så trist. Fattar inte hur de små barnen skulle kunna göra de vi gjorde. Verkar vara mer för de lite äldre barnen. Men men..

Efter universitetet stannade jag till i stan och in på Gina, var tvungen att se om mina "dröm" byxor hade kommit. Och visst hade dem de! Och gud, dem satt som en smäck.. Väääldigt taijta och väääldigt snygga! =) Sen köpte jag en matchande magtröja till. Kunde verkligen inte låta bli. Så nu även fast det var löning nyss, blir det inget mer shoppande för min del nu en månad frammåt. Vill spara lite pengar till England i jul också, Oxford street here I come...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0