Miliano Meakin...

Usch! Denna dagen har det varit full fart på. Vaknade vid sju av att chefen från hotellet ringde mig och frågade om jag kunde hoppa in och jobba. Men jag skulle ju till BVC med Milian på 2,5 års kontroll vid nio. Så jag jobbade efter de och kom hem för en stund sedan. Det gick jätte bra på BVC. Milian var inte alls blyg och han tyckte allt var jätte kul, speciellt när han skulle sparka fotboll. Han älskar det! Han kan sparka fotboll mot en vägg helt själv i över en timme utan att tröttna. Sen har han ju en fotbollsfanatiker till pappa också.. Vi har kanske en liten zlatan i familjen, en Miliano Meakin.. Haha! =)

Nu ska jag försöka läsa så mycket jag orkar resten av dagen. Har en del att göra nu. Någon dag innan helgen ska jag intervjua min VFU-handledare, skriva en rapport om det och sen påbörjar vi en gruppuppgift..Imorgon ska jag jobba också. Puh! Ingen lugn stund här!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0