Jag är kär...

...i vår nya säng! Jag ligger i den just nu och myser! Jag skulle egentligen ha ett seminarie nu under förmiddagen. Men jag så botten förkyld så det finns inte. Känner mig riktigt seg! Vaknade några gånger under natten av att jag knappt kunde andas. =/

Det blev en hel del på IKEA igår. Ändå lyckades vi hålla oss inom vår budget och de vi hade tänk handla för. Duktiga vi är va?! Jag har slängt ihop ett liten utplock av de vi köpte med oss hem:



Här kan ni se vår nya säng. Vi köpte ett vitt överkast och prydnadskuddar som går i svart och vitt. Hela vårt sovrum går i svart/vit med en stänk av lila. Vi har någon slags färgtema i alla rum, utan barnens och badrummet typ. I vardagsrummet har vi svart/vit med en stänk av limegrönt. I köket har vi mest svart och "trä"färgat.

Förutom de ni kan se på bilden köpte vi:
Överkast
Fler prydnadskuddar
Vita skira gardiner
Ny bäddmadrass som täcker hela sängen, 180x200 cm
Lakan som täcker hela sängen.
Två svarta nattduksbord
Svart ljusfat med lila blockljus
Vita blockljus
Plastpåshållare till köket
Hyllannordning för köket där man kan hänga krokar m.m.
Kryddställ för hyllannordningen
Ny taklampa till sovrummet
Vas + lila prydnadssand
Doftljus, vanilj och päron

Jag lovar att jag ska ta kort på vår nya säng och vårt nya sovrum så fort vi har fått iordning här. För just nu ser det ut som ett krig i hela lägenheten! Det känns som vi har flyttat på nytt typ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0