Har jobbat hela helgen...

Kom nyss hem från jobbat. Jag har jobbat hela helgen så det har inte varit en jätte rolig helg precis. Sen har jag varit dunder förkyld också. Det var inte lätt att jobba igår alltså. Jag kunde knappt andas! Men idag är det lite bättre iallafall. Jag hoppas att det går över till imorgon och att det är fint väder då. För då ska vi ha rörelsen ute i tre timmar. Och nu när jag redan är super förkyld vill jag absolut inte bli sjukare!

Just nu håller jag på att laga mannagrynsgröt. Vi håller på att tvätta nu också. Sen ska jag försöka plugga lite också. Och framförallt ägna tid åt mina barn och sambo. Har knappt varit med dem nu i veckan känns det som..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0