Vår valborg...

Det har varit en väldigt lugn helg för att ha varit valborg. I fredags hade jag ju omtenta och pluggade i stort sett resten av dagen. Igår tog Ms familj hand om barnen, så jag och M kunde åka själva till Grand Samarkand. Dem hade ju sin Grand opening. Jay Smith och Minnah från idol var där och spelade. Och fy fasen va Jay hade gått ner i vikt, han va riktigt smal. Kände knappt igen honom, men het var han iallafall! ;oP Sen blev det en del shopping. Köpte två bastoppar inne på Gina, ett par byxor, ett par shorts och ett maglinne och lite hårsnoddar. (Kan visa bilder senare) Glömde dock köpa nytt puder, mitt är snart slut. Så måste fixa de innan det tar slut!

Senare på kvällen åt vi på Hong Kong med Ms familj, skit gott! Sen åkte vi upp vid Mariakyrkan och kollade på majbrasan en snabbis. Sen hem och deckade direkt typ. Idag har vi städat och bara slappat. Var uppe hos mamma nyss, hon bjöd på pizza! =) Imorgon börjar jag min VFU igen, ska vara på dagiset i tre veckor nu. Skönt att komma dit nu igen, speciellt nu när det inte är snö och blask ute längre..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0