Ja, jag lever...

Slänger in ett snabbt inlägg bara för att visa att jag lever typ. Öland var ju kanske inte jätte lyckat, tyvärr. Jag blev sjuk, riktigt sjuk! 40 graders feber, som sen visade sig vara halsfluss. Fick penicillin av fabror doktor och har knaprat de i snart tre dagar nu.

Imorgon ska jag försöka mig tillbaks till dagiset, har ju bara två dagar kvar där nu. Men kommer förmodligen att få ta igen de dagar jag har missat nu, så jag kommer ju tillbaks! =) Sen ska jag till öland igen i helgen. Jag hade ju ett litet ärende som jag egentligen skulle fixa förra helgen, men som sagt blev jag sjuk. Nu lät jag hemlighetsfull va?! Haha! Nä men, saken gäller ett sommarjobb..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0