En liten Mini-semester..

Det är full rulle med VFUn, det är så roligt att vara med barnen. Men slut blir man! Haha! Lite jobbigt att jag har sån problem med pollen också. Går omkring och nyser och känner mig tung i huvudet hela dagarna. Kanske borde köpa medicin?! Men funkar det? Jag har hört att det inte hjälper så bra på alla?

Till helgen ska jag och barnen och min mamma och syskon till öland och vara där för en liten mini-semester. Det ska bli skönt att komma iväg lite. Jag har bara varit hemma sedan vi åkte ner till min farmor över en dag i julas. Nu hoppas vi bara på att det ska bli fint väder. Just nu ser det inte jätte lovande ut, men så länge det inte regnar så...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0